Verzending en levering
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?
Alle producten die je via onze webshop kan bestellen, zijn op voorraad. Je bestelling zal binnen de 1 tot 3 werkdagen verzonden worden naar jou. Mocht tijdens het verwerken van je bestelling blijken dat een of meerdere producten toch niet op voorraad zijn (door bijvoorbeeld een stockfout), zal je telefonisch op de hoogte worden gebracht door een van onze collega’s.
Wat zijn de verzendkosten?
Afhankelijk van je woonplaats en het totaalbedrag van je bestelling zullen de verzendkosten automatisch berekend worden in je winkelmandje.
Woon je in België?
Bestelwaarde | Thuislevering | Levering in een afhaalpunt |
Minder dan €50 | €4.95 | €3.95 |
Meer dan €50 | GRATIS | GRATIS |
Woon je in Nederland?
Bestelwaarde | Thuislevering | Levering in een afhaalpunt |
Minder dan €50 | €7.95 | €6.95 |
Meer dan €50 | €5.95 | €4.95 |
Meer dan €100 | €3.95 | GRATIS |
Meer dan €150 | GRATIS | GRATIS |
Woon je in Luxemburg?
Bestelwaarde | Thuislevering | Levering in een afhaalpunt |
Minder dan €50 | €6.95 | €5.95 |
Meer dan €50 | €4.95 | €3.95 |
Meer dan €100 | €2.95 | GRATIS |
Minder dan €50 | GRATIS | GRATIS |
Woon je in Frankrijk?
Bestelwaarde | Thuislevering | Levering in een afhaalpunt |
Minder dan €50 | €9.95 | €7.95 |
Meer dan €50 | €7.95 | €5.95 |
Meer dan €100 | €5.95 | €3.95 |
Meer dan €150 | €3.95 | GRATIS |
Meer dan €200 | GRATIS | GRATIS |
Woon je in Duitsland?
Bestelwaarde | Thuislevering |
Minder dan €50 | €8.95 |
Meer dan €50 | €6.95 |
Meer dan €100 | €4.95 |
Meer dan €150 | €2.95 |
Meer dan €200 | GRATIS |
Woon je in een ander land?
Levering naar andere landen wereldwijd is geen probleem. Afhankelijk van het gekozen land en de bestelwaarde zullen de verzendkosten berekend worden in het winkelmandje. Ondervind je problemen bij het plaatsen van een buitenlandse bestelling? Contacteer ons via shop@fashionforcycling.be.
Fout artikel ontvangen? Of is de bestelling beschadigd?
In beide gevallen breng je ons zo snel mogelijk op de hoogte. Je mag hiervoor mailen naar shop@fashionforcycling.be. Wij beoordelen het probleem en voorzien jou zo snel mogelijk met een oplossing. Als blijkt dat de bestelling inderdaad fout of beschadigd geleverd werd, zijn de mogelijke retourkosten uiteraard voor ons.
Kan ik mijn bestelling ophalen in een Fashion For Cycling winkel?
Jazeker, in het winkelmandje (stap 4) kan je kiezen in welke winkel je jouw bestelling wenst op te halen. Er worden hier geen extra kosten voor aangerekend. Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, zal je bestelling zo snel mogelijk verwerkt worden. Zodra je deze verwerkt is en klaarligt, zal je een mailtje van ons ontvangen. Vanaf dat moment kan je jouw bestelling komen ophalen.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?
Jazeker, in het winkelmandje (stap 4) kan je kiezen voor ophalen bij een pakjespunt van bpost. Je zal zelf jouw postcode kunnen invoeren en de verschillende afhaalpunten in jouw buurt kunnen zien. Je bestelling wordt eerst verwerkt en vervolgens geleverd in het door jou gekozen afhaalpunt. Zodra de bestelling geleverd is, zal je per e-mail door bpost op de hoogte worden gebracht. Vanaf dat moment kan je het ophalen.
Kan ik het adres nog wijzigen na het plaatsen van mijn bestelling?
Zolang jouw pakje nog niet in handen is van bpost, kunnen we het adres nog voor je wijzigen. Je contacteert ons hiervoor best zo snel mogelijk via het nummer +32 51 69 10 50.
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?
Zolang jouw bestelling nog niet gefactureerd werd in ons systeem, kunnen we de bestelling nog voor je wijzigen. Je contacteert ons hiervoor best zo snel mogelijk via het nummer +32 51 69 10 50.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja, dat lukt! Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met daarin een track & trace link. Ben je de track & trace link kwijt? Stuur ons dan even een mailtje via shop@fashionforcycling.be.