Betaalmethodes

Hoe kan ik betalen?

 

Op onze webshop kan je betalen met behulp van:

·       Fashion For Cycling cadeaubon (Wereldwijd)

·       Bancontact (BelgiĂ«)

·       Krediet- en debetkaarten (Wereldwijd)

·       iDEAL (Nederland)

·       GiroPay (Duitsland)

·       Sofort banking (SEPA-zone)

·       Overschrijving (SEPA-zone)

·       KBC/CBC betaalknop (BelgiĂ«)

·       Belfius Direct betaalknop (BelgiĂ«)

·       PayPal (Wereldwijd)

·       Apple Pay (Wereldwijd)

·       Ecocheques van Monizze en Sodexo* (BelgiĂ«)

·       Klarna Achteraf Betalen (11 landen**)

·       Przelewy24 (Polen)

 

* Je kan met je ecocheques alles, met uitzondering van cadeaubonnen en voeding, betalen.

** Klarna Achteraf Betalen is momenteel enkel beschikbaar in België, Nederland, Oostenrijk, Finland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Noorwegen

 

Hoe kan ik in de winkel betalen?

In onze winkels kan je betalen met Bancontact, contant geld, krediet- en debetkaart, ecocheques*, consumptiecheques/koopkrachtpremie en de Fashion For Cycling cadeaubon.

* We aanvaarden eco- en consumptiecheques van Monizze, Edenred en Sodexo (Pluxee). Je kan er alles, met uitzondering van cadeaubonnen en voeding, mee betalen.

Kan ik een artikel dat betaald is met ecocheques retourneren of annuleren?

Ja, het proces is vergelijkbaar met een reguliere bestelling. Houd er echter rekening mee dat bij annulering of retournering van artikelen die met eco- of consumptiecheques zijn betaald, je een tegoedbon ontvangt ter waarde van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dit komt doordat het niet mogelijk is om eco- en consumptiecheques terug te storten op je kaart.

 

Kan ik betalen met een overschrijving?

Ja, dat is geen probleem. Bij het afrekenen van jouw bestelling kan je kiezen om te betalen met een overschrijving. Na het plaatsen van je bestelling zal je een automatische e-mail ontvangen met daarin de betaalinstructies. Deze e-mail is afkomstig van onze betaalpartner Mollie.

 

Hou er rekening mee dat wij jouw bestelling pas verzenden wanneer we je betaling goed ontvangen hebben. Heb je je bestelling snel nodig? Kies dan beter voor een andere betaalmethode.

 

Je hebt 5 dagen de tijd na het plaatsen van de bestelling om de overschrijving uit te voeren. Hebben we de betaling niet op tijd, wordt je bestelling automatisch geannuleerd.

 

Mijn betaling is mislukt/geweigerd.

Vervelend dat je bestelling geannuleerd werd door een mislukte betaling. In de meeste gevallen lukt het bij een volgende poging alsnog. Je kan ook steeds een andere betaalmethode kiezen als dat mogelijk is voor jou. Kom je er niet uit? Mail ons dan even via shop@fashionforcycling.be.

 

Kan ik online bestellen en achteraf betalen in de winkel?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen die online geplaatst worden, moeten onmiddellijk betaald worden via een van de betaalmethodes. Wil je toch graag in de winkel betalen? Mail ons dan jouw bestelling door via shop@fashionforcycling.be. We plaatsen de artikelen voor jou opzij.

 

Kan ik een factuur verkrijgen?

Ja! Voor elke bestelling die je online plaatst, ontvang je achteraf automatisch een factuur. Vul bij het plaatsen van jouw bestelling de correcte zakelijke gegevens in zoals de bedrijfsnaam, facturatieadres en het btw-nummer.

Kom je aankopen doen in de winkel? Vermeld dan voor het afrekenen van je bestelling aan de kassa dat je graag een factuur ontvangt. Nadat je betaald hebt is het helaas niet meer mogelijk om van een kasticket een factuur te maken.